Közös Önkormányzati Hivatal

Az alábbi legördülő menükben feladatkör, és szakigazgatási terület szerint olvashatók az információk.

Székhelye:8318 Lesencetomaj, Kossuth Lajos u. 91.
Jegyző:Hegedüs Lóránt
Elérhetősége:Telefon: 87/536-000, 87/536-001 Fax: 87/536-000/104
Központi e-mail:

A Közös Önkormányzati Hivatal köztisztviselőinek általános munkarendje:

hétfőtől csütörtökig: 07.30-tól 16.00 óráig

pénteken: 07.30-tól 13.30 óráig

Ebédidő: 12.00-tól 12.20-ig.

Ügyfélfogadással érintett személy, szervezeti egység

Ügyfélfogadás

nap

délelőtt

délután

Jegyző / páratlan héten /

Jegyző /páros héten/

hétfő

 09.00 – 12.00

 nincs

szerda

 nincs

 13.00 – 15.00

hétfő

 nincs

 13.00 – 15.00

szerda

09.00 – 12.00

 

Pénzügyi ügyintéző

hétfő

 08.00 – 12.00

 nincs

szerda

 08.00 – 12.00

 13.00 – 15.00

péntek

 08.00 – 11.00

 nincs

Adóügyi ügyintéző

hétfő

 08.00 – 12.00

 nincs

szerda

 08.00 – 12.00

 13.00 – 15.30

péntek

 08.00 – 11.00

 nincs

Szociális és gyermekvédelmi   ügyintéző

hétfő

 08.00 – 12.00

 nincs

szerda

 08.00 – 12.00

 13.00 – 15.30

péntek

 08.00 – 11.00

 nincs

Igazgatási, hatósági, ügyintézők (Anyakönyvi ügyintéző, csak anyakönyvi ügyekben teljes munkaidőben.)

hétfő

 08.00 – 12.00

 nincs

szerda

 08.00 – 12.00

 13.00 – 15.30

péntek

 08.00 – 11.00

 nincs

RENDKÍVÜLI INTÉZKEDÉSEK A KORONAVÍRUS JÁRVÁNY MIATT!

Tárgy: Fertőző betegség terjedésének megakadályozása

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, az Ügyfeleket a következőkről:

Tekintettel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 478/2020. (XI. 3.) Korm. rendeletre a Lesencetomaji Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadás 2020. november 05. napjától határozatlan ideig szünetel. A szünetelés alatt az ügyintézés folyamatos, azonban a személyes ügyintézés határozatlan ideig szünetel. Az ügyintézéseket kérjük elektronikus úton vagy telefonon bonyolítani. Személyes ügyintézésre, halasztást nem türő esetekben, előzetesen egyeztett időpontban van lehetőség. A helyszíni szemléket a szünetelés alatt is megtartjuk.

A szünetelés végét Hirdetményi úton közzé tesszük. 

Anyakönyvi ügyekben személyesen előre egyeztetett bejelentkezést követően van lehetőség ügyintézésre. Anyakönyvi ügyekben egyszerre legfeljebb kettő hozzátartozó belépésére van lehetőség.

SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉSKOR AZ ORROT ÉS SZÁJAT TAKARÓ MASZK VISELÉSE KÖTELEZŐ.

A Hivatal fontosabb telefonos és elektronikus elérhetőségei, valamint KRID azonosítója:

Központ, Titkárság: 06- 87/536-000, 06-87/536-001;
Szociális Igazgatás: 06-87/536-000/110, 06-87/536-001/110.
Igazgatás és Műszaki ügyek: 06-87/536-000/110, 06-87/536-001/110.
Adó: 06-87/536-000/113, 06-87/536-001/113.
Pénzügy: 06-87/536-000/105, 06-87/536-001/105.

Anyakönyvvezető: 06-87/536-000/109, 06-87/536-001/109.

rövid név: BEKORJ, KRID azonosító: 603142310

Kérjük a lakosságot, hogy aki teheti, maradjon otthon, ne látogasson senkit sem, segítsenek embertársaikon azzal, hogy figyelmeztetik a veszélyre őket! Csak nagyon fontos esetekben hagyják el otthonaikat!

Ezúton is hangsúlyozzuk: különösen vigyázzunk az idősebb korosztályra, mert ők a leginkább veszélyeztetett korcsoport.

Tartózkodjunk a közösségi programoktól, viselkedjünk felelősségteljesen! Vigyázzunk egymásra!

Lesencetomaj, 2020. november 04.

Mészáros László János sk.                                                    Hegedüs Lóránt sk.

Ügyfélfogadás Balatonederics községben:

Ügyfélfogadással érintett személy, szervezeti egység

Ügyfélfogadás

nap

kezdő időpont

befejező időpont

 Jegyző (Aljegyző, vagy megbízottja)

Minden hónap első pénteki napján

 11.00

 13.00

 Igazgatási, anyakönyvi ügyintéző

Minden 

héten hétfőn

 08.00

 15.30

Ügyfélfogadás Nemesvita településen:

Ügyfélfogadással érintett személy, szervezeti egység

Ügyfélfogadás

nap

kezdő időpont

befejező időpont

Ügyintézők hetente változó beosztással

Minden páros héten csütörtöki napokon

 09.00

 11.00

Ügyfélfogadás Lesencefalu településen:

Ügyfélfogadással érintett személy, szervezeti egység

Ügyfélfogadás

nap

kezdő időpont

befejező időpont

Ügyintézők hetente változó beosztással

Minden páratlan héten csütörtöki napokon

 09.00

 11.00

Ügyintézők neve, szakterülete és elérhetősége:

Zimmermann-né Lővei Márta

E-mail: 

Telefon: 87/536-000/110

Dr. Német Mária Anita aljegyző

E-mail: 

Telefon: 87/536-000/110

  • Képviselő-testületek ülésének előkészítése
  • jegyzőkönyvek elkészítése
  • hagyatéki ügyek
  • ipar, kereskedelem, vendéglátással kapcsolatos ügyek
  • birtokvédelem
  • polgári védelem
  • szociális ügyek
  • gyermek- és ifjúságvédelmi feladatok
  • közfoglalkoztatás
  • Képviselő-testületek ülésének előkészítése
  • jegyzőkönyvek elkészítése
  • egyéb hatósági ügyek

Szigetvári Réka

E-mail: 

Telefon: 87/536-000/112

Pappné Enyingi Anikó

E-mail: 

Telefon:

  • Képviselő-testületek ülésének előkészítése
  • jegyzőkönyvek elkészítése
  • személyzeti ügyek
  • hirdetmények
  • nyári foglalkoztatás
  • elővásárlási-, előhaszonbérleti szerződések kifüggesztése
  • vadkár bejelentése
  • anyakönyvvezetés
  • hagyatéki ügyek
  • Képviselő-testületek, bizottságok ülésének előkészítése
  • jegyzőkönyvek elkészítése
  • egyéb önkormányzati ügyek

Farkas Alexandra

E-mail: 

Telefon:

 
  • Képviselő-testületek üléseinek előkészítése
  • Jegyzőkönyvek elkészítése
  • hagyatéki ügyek
  • birtokvédelem
  • polgári védelem

 

 

Elektronikus ügyintézési portál használata

Térkép:

Honlapunk sütiket (cookie) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. A sütik letilthatók! Bővebben Adatkezelési tájékoztatónkban olvashat. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás